Thursday, 15 December 2011

GELAK PUAS-PUAS

perbualan seorang ibu dan seorang anaknye(lepasan SPM)
tajuk=PLKN,,


ibu:woii jang,,kw ckp kw dpt PLKN?
anak:mmng r,,nape pulak?
ibu:xde lah,,saja tnye,.bile kw mau pergi?
anak:bulan 1,3/1/12 nnt,,apesal ngn omak nyh,,dok tnyo jo,,
ibu:xde papelah!
(dalam hati ibu:dok kire 16/12/11-3/1/12..wuii lame gk,,aduh,,den igt mnggu ny,
copek r sikit,,aduhh)
anak:wat bodo dpn tb,,
ibu:lamenye jang,,omak ingtkn mnggu nyh,,
anak:napo ngn omak nyh,,x suko ke jang dok kt uma nyh,,jang bwu abs SPM,,bwu nk
rilex2..
dalam hati ibu:rilex kple otk kw..kw dok uma mnyusahkn den je,,kojo xnk,,kn tw nk crik
duit,,yg kw tw abskn duit,,beras,,n sume kw abskn,,dgn mase2 kw pn,,
dok uma pn bkn wt pe pn,,MENGANGKANG jee,,pstu smpi mase kluar,,
kng balek 2-3 pagi,,den bawu nk enjoy ngn apak kw jam 2-3 pagi tuh,,
kw plk balek,,xpsl2 den yg kono bukak pintu,,shialnye budak,,
ibu:bkn x suke,,g r crik pengalaman,,nnt nk msok U,,
anak:xmau r msok U,,nk msok U mcm omak,, universiti buat sendiri di rumah,,,
dalam hati ibu:shial tol dak nyh,,menganjeng aq je,,dari kecik smpi besar,,ny apak dy
pnye psl r nyh,,kecik bagi ujang tgk bontot anjeng,,erggggggggghh,

-----------------------------------------------------------
Ayg: bang, goncang sikit2 dah la. nnti terpancut!
Abg: pancut bru best
Ayg: dahla, nnti habis basah
Abg: takpe, abang try bukak pelan2.
Ayg: nnti habis melekit
Abg: syg jgn bimbang, air coca-cola je ni.
------------------------------------------------------------
Kondom dan softex bertengkar
Kondom protes keras & bilang
sama softex: "hei kapas
busuk, gara2 kau hampir
seminggu aku
nganggur,dasar tukang
serobot pekerjaan orang..."

softex berkata : "eh! balon air
klo bicara tu pakai otak,
kamu yg tukang serobot, satu
kali kau bocor 9 bulan aku
nganggur ,,,"
---------------------------------------------------------------
Seekor semut
mmbisikkan ke telinga
gajah...
Kemudian si gajah jatuh
ke tanah dan pengsan...
Nak taw ke semut ckp
apa???
"Syg,.....I hamil anak u...hohoho :O
---------------------------------------------------------------
Atok : Cu, pergi menyorok cepat cikgu kamu datang sebab kamu tak pergi sekolah hari ni..
Cucu : Atok la pergi menyorok...
Atok : awat pulak atok nk kna nenyorok?
Cucu : sebab saya bagitau cikgu saya tak pergi sekolah sbb atok meninggal..
Atok : kau gila *************!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------
‎2 orang kawan sedang berbual:

A: Saya baru saja berkahwin

B: Oh, baguslah!
A: Tak, ia teruk sebab dia tu ada kekasih lain.

B: Oh, teruknya!
A: Tak, ia bagus sebab dia tu jutawan.

B: Oh, baguslah!
A: Tak, ia teruk sebab dia tak bagi satu sen pun pada saya

B: Oh, teruknya!
A: Tak, ia bagus sebab dia akan hadiahkan saya sebuah kondominium.

B: Oh, baguslah!
A: Tak, ia teruk sebab kondominium tu dah terbakar semalam.

B: Oh, teruknya!
A: Tak, ia bagus sebab dia ada kat dalam tu dengan kekasih dia

#ahhaahahahha...memg bgus..


-------------------------------------------------------------------------
PELIK aku tgk TV aku... Kalau iklan Colgate, nampak giginya.. Kalau iklan Sunsilk, nampak rambutnya.. ... Kalau iklan Rexona, nampak ketiaknya.. Tapi kalau iklan Kotex, tak nampak pulak.. TV aku rosak ke? TV korg camne?..

just for joke..........

No comments:

Post a Comment